Monday, March 19, 2012

keras tangan: kuning bak marjerin...

aloha.....

lama eden berhibernasi...

3-4 hari lepas adala kenalan eden minta eden mengeras tangankan untuk hantaran kahwin dia... so eden dengan gigil-gigilnya (mujur tak terkucil je... hahhaha) mencubalah apa yang bolehhh....

hasil... silaaaaaaaaaaaa jangaaaaannnnn gelak hokeyyy.. sgt comot tau muahahhahaha 
amatur kekdahnya... namapun keras tangan....

jom layan hasilnya...



sebelum disusun atas pelamin akad nikah.... 7 dulang semuanya... kenalan eden tue perempuan.... so eden mengubah barang2 lelaki. kasut tue adalah saiz paling besar tapi masih tak muat hahahhaha

setelah disusun... hantaran yg dulangnya berbeza tue dari lelaki....

gambar versi kemas berkapet  bagai dah tunjuk.... cuci le mata dgn gambar belakang tabir plak..... muahahhaha

antara yang turut membantu dalam mereka cipta gubahan...

nampak tak hasil gubahan sicilik??? segala makneka patung toys jadi hantaran.. di sebalik tabir plak... kelihatan tangan eden yg mulus tengah  gigih sambil terketar2 menghias apa yang patut.... ruang kerja yang bersepah dan tak teratur hahahha


hasil gubahan hantaran sicilik .... kucing tue tersenyum redho je di jadikan hantaran kan....

 
masa ni jam pukul 2.00 pagi hehhehe almost done... bunga byk lagi... n kasut yg BESAR tue tak berhias lagi.... coklat pun belum...

kepada yang bertanya... amacam?? ada beran???

Kesimpulan.... cepat2 timang baby yee....

3 comments:

TopsyTurvyMum said...

Eden geram ngan tangan bersimen tuuu hahaha..
comel ajekk!!
Berbakat jugak ekau ni yer..dah ada org mintak buatkan tu haruslah berbakat. Kalau ada org suh eden buat, eden pitam dulu!

Anonymous said...

cun la m.nik...bju xara pun comei je..ate mne kakak nyer???adkh busy m'agihkn bunge telur????
kena mnympan dr skrg la nmpknya if nk pkai fresh flower jg,but for sure it's gonna be roses..wow englishnya..haha.

Dieyna said...

tak keras dah ni.. comey je hantarn tu...