Thursday, March 25, 2010

bloggers

hi semua..
baru lepas baca blog2 kengkawan... rasa kembali bersemangat utk menambah entry... kekdah penulisan yang lebih santai n topik-topik yg lebih relax bersesuai dgn jiwa eden...

seronoknya tengok gambar2 kitchen kabinet kat blog syanie... cantik bangat.. bila la eden dpt kC yg hebat mcm tue... nie dapur rumah eden tue dh mcm kena serang garuda.. nama je masuk rumah baru satahun lebih... tapi ermm.. macam tue le.. bersesuai dgn bajet.. so berdikit2 le eden nie... yang mana tak berkenan tue eden pejam kan je la mata nie..

oklah.. senang2 eden letak gambo2 plak.. baru sonok ckit kome nak bacanya...

byeeee..

2 comments:

AISYAH HANI said...

wah..dah ade blog ni rajin2 la hapdet ye.. Pastu tepek la gambo2 baru tak juling bijik mata mengadap tulisan2 tu. Peh tu jangan lupa jenguk2 belog aku & Rehan...

Me said...

syani... sgt addict tue your blog and aan blog hehehhe....