Tuesday, May 31, 2011

DDE: ba ba black sheep...

aloha!!!

kata teringin mkn kamben...
beli kamben...
sekali masak buat sup...
lepas tue kamben yg lain2 di perap2 utk di grill...
tapi eden idak le makan kamben hari2  sebagaimana sesetgh org tue... hehehhehe
gambar sbg bahan bukti sila scroll ke bawah....
yg pasti gambar ada kesinambungan dgn cerita...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v

lamb yg telah dilulur guna jamu sari bengkuang n serapat  n sedang diperap
 (gigih tau eden last nite membuat bahan2 perapan.... tolong lah kagum, terkesima & terharu (motif ekau terharu??? bukan eden nak bagi ekau pun.. hehehhe.. tak pe2 nanti eden jamu ekau2 semua.. JAMU MATA kekdahnya)  ....

siap seal lagi tue... lepas tue sumbat masuk fridge balik hahahhaha..... nanti mlm nie.....bila eden dah grill eden tonjok kat ekau semua hasil n rupa parasnya yeee.... seharian marinated harap2 sedap laaa....

kesimpulan: tak de kesimpulan sbb tak masak n tak rasa lagi.. hehehhe

pecah kaca pecah gelas
sudah baca harap balas....
(tetiba je berpantun mcm lepas baca kad raya kan...)

Jualan mega raya dah muncul... ekau2 semua dah habis ganti poase???

adiosssss!!!!!!!!

3 comments:

TopsyTurvyMum said...

Pantun mintak komen..kan??
Pasni kalau sedap ekau kena type resepi2 dia..Eden ada beli lamb cutlet sekilo $25(motip nak bagitau?)
Belum ada plan nak masak apa..

Pecah kaca pecah gelas,
lepas baca gi blog eden plak
Hahaha

makcik rehan KJB said...

apsal TTM komen ala2 peja hah? sudha kena badikah kau? muahahaha..

oiiiii...pesal sama mcm aku ha? aku pon ada daging kamben 2 papan beli kat tesco aritu. tapi masih sejuk beku... ko tolong masakkan leh kerul???

Me said...

TTM>> khalasss n sedap... heheheh udah bergelas2 eden pecahkan...

MR>> no hal boleh je eden masakkan lepas tue eden ngappp.. tulang eden pos laju kat ekau amacam??? setoju??