Tuesday, May 31, 2011

DDE: campur & masak...

aloha!!!

kabare semua???
2-3 hari lepas eden adalah buat xtvt melembutkan jari jemari nie..
tak pernah buat tetiba teringin nak buat....
tapi guna kekdah biasa je..
kekdah premix.. MUFFIN COKLAT
bukan nak menyaingi ratu premix (hehehehhe) tapi sekadar nak cuit Pn Ratu je hahahhaha

memula eden assume tak jadi... sebabnya bila masak.. muffin tue merekah mcm gunung berapi pun ada... tapi tak de lava.. 
eden pun malu2 kucing la nak tunjuk kat ekau2 semua...
tapi setelah merojok pada sifu eden...

katanya.. RESMI MUFFIN MMG MEREKAH

eden: walaupun merekah sehingga 4 bahagian??????

sifu: iye benar.. mmg begitulah resmi muffin. jadi lah tue...

eden: owh kiranya jadi la nie??? tak de la keras benar tgn eden nie... ( hahahha sempat lagi tue perah santan depan sifu)

maka dgn ini tanpa segan silu eden persembahkan  DARI DAPUR EDEN: MUFFIN COKLAT GUNUNG BERAPI .......



ok... sila berikan kata poji pojian yg membina ye kawan2..... kalau agak2 nak kutuk ...
sila bagi 10 pujian diikuti dengan HANYA SATU kutukan membina ye....

pada eden rekahannya mcm melampau2.... 

kesimpulannya: walaupun rupamu huduh lagi hitam lagi merekah.... tapi tetap habis di makan... siap ada tempahan utk buat hantaran lagi hahhahahahahha... tak logik betul la..

adiosss!!!!!!

3 comments:

TopsyTurvyMum said...

Hahaha..
Ni dah gaya macam apam mekar ni.
Sebab kukus pada firasat eden la. Cer bakar pulak pasni.
Tukar profesen la Ratu premix pasni hahaha

makcik rehan KJB said...

nak gelak guling2 buleh? sapala bagi ajaran sesat tu weii... muffin merekah konon. kahkahkah. nasib baik itam, kalau cerah kompom nampak lurah! takla wei, janji abis licin dimakan kan. kerrrr ko sorang jer yg makan? muahahahhaha..keji aku! :))

Me said...

TTM>> ok akan dicobaen lepas nie kekdah bakar

MR>> kan eden kata puji dulu baru komen.. ekau belum apa2 dah nak berguling kejiss tau.. ehemm.. habiss bukan eden yg mkn ye.. amacam ratu premix?? ada rasa tergugat???