Wednesday, September 14, 2011

KHAS untuk SIMATA BIRU YANG BARU HABIS MABUK LAUT...

aloha....

tak yah intro panjang.. ekau pemilik mata biru yg baru habis mabuk laut setelah 1 TAHUN.. (apsal mabuk laut tue tak hilang setelah 3-4 tahun yeee???? hahahahahhahha) satu lagi.. apsal nama sama mata biru??? ekau ambil nama hidung mancung sudah la... (sempena kelasi2 n nakhoda2 kapal yang terlibat hehehhehe)

macam biasa... ekau layan gambar....

sila julingkan mata.. ekau nampak itu tiang yg bentuk separuh bulatan tue??? (ini lokasinya dlm bread pan ye...)

ini namanya knedder tak silap.. nampak tak lobang yg bentuk semi bulatan tue?? ekau masukkan knedder berlubang nie pada tiang dlm pan di atas....

jadila mcm nie.....

nampak tak bawah watermark tue ada 2 arrow menghala ke bawah???? n lubang kiri n kanan??? ini lokasi dispenser...

gambar atas nie dispenser sedang dipasangkan pada tempatnya.. kat dispenser pun ada arrow.. so ikut je arrow tue... than tekan.. skil nya slide je benda nie...

ekau tekan lagi... n lagi ...

sampai jadi mcm nie.. ada bunyi klik.. so siap la tue... nanti ekau nak buat roti kismis ke.. badam ke.. ekau letak je benda2 tue dlm nie.. nanti pandai2 le sihidung mancung ekau nie nak muntahkan pada dough roti ekau...

ini gambar bhgn bawah breadpan tadi....

ini lokasi bread pan dlm si mancung ekau... ekau letak pan tue kat sini... adjust2 le letaknya bg kemas n elok....

last sekali... sila buat semua resepi dlm buku yg disertakan yeee... hasilnya sila bagi laporan setebal 100 muka surat font arial size 8......  selamat mencuba....


kesimpulan.. BM MR hilang mabuk laut... eden doakan MR pulak yg mabuk2 lepas nie... mabuk2 alah.... AMINNNNNNNNN.....

adios!!!

2 comments:

SYANI said...

Aku pun suka kalau MR mabuk2 alah...hehehehe

makcik rehan KJB said...

TQ a lotttt. ai lebyu. it helps me a lottt.

aku mabuk? choiiiii!!