Tuesday, September 6, 2011

sila bekerjasama...

aloha.....

layan gambar je la ye..
malas nak type pepanjang...

Cabaran mengambil gambar hanak2... macam2 gelagat ada... (sila abaikan segala mcm gegaran ye...)

miss 6 yang tetiba je moody sambil peluk mimi sipatung kucing.. miss 3 plak dah tak sabar nak makan ketupat palas kat tangannya

sangatla bekerjasama kan... minta tengok kamera n senyum... macam tue senyumnya.... ermmm

mood dah ok sikit adik plak buat aksi nak mkn ketupat ermmm.... (''^_^)

adik ternganga..  miss 6 plak tetiba je nak promote buah tempatan....  geram tau geram...

mata kelain tgn sempat lagi berpeace... 

dah dapat duit raya pun masih tak nak bagi kerjasama... muka adik dah boring dgn gelagat kakaknya

walopun tak tengok kamera eden rasa ini la gambar 2 beradik yang terbaik sebab dua2 sheyum 2... miss 3 pakai tudung ala2 datin2 puan sri puan sri.. ada remosss...

gambar raya tak rasmi .. sabar tau eden dipagi raya dgn gelagat hanak2 nie... senyum kat muka eden tu adalah pelastik semata.. dalam hati ada ghimau

gambar tak rasmi raya... ghimau dr dalam hati dah mula nak kuar dah.. letih juga ye buat senyum plastik nie... hahahhaha....

gaya ibu mithali 1... pakaikan kasut hanak..(miss 6 tak nak pakai kasut raya.. nak pakai selipar je... geram lagi eden ...rasa nak mengaaummm je hahahah.... )

gaya ibu mithali 2.. melayan hanak2 makan.... tak nak eden suap dgn sudu.. nak eden suap guna tangan...   tuan rumah sediakan sudu so mereka tak sediakan la air basuh tgn bagai... dah tue tgn eden nie dgn pegang kasut la... lap hingus ank selsema la.. mesti la kena basuh tangan kan... lps suap tue pun kena basuh kan.. end up eden kuar balik ambil air minum basuh tangan guna air minum hahahha sejukkkkkkkkk..... nak minta izin p dapur rumah orang malu la plak hehehehe......


kesimpulan: sila beri kerjasama agar semua gembira... sabar itu separuh dari iman... (suka buat topik yg tetiba je kan....)

hahahha layan kan aje....

adios!!!




1 comment:

~Siti Hajar~ said...

Biasa la anak2 ni suka benor mcabar kesabaran kita si ibu mithali, dorg tau klu bt apa pun kita saborrr...haha

comel je hanak2 pakai tudung, anak kita xnak pakai lg, lebih suka nk tayang rambut...hehe