Tuesday, May 4, 2010

air tangan

julung2 kalinya eden buat n3 pasal masak memasak nie... so nie saja nak tunjuk menu mkn mlm tadi yg simple dimple.... sila abaikan kepelbagaian pinggan mangkuk eden ek... eden mmg tak berseni n tak amik kursus sains rumah tangga apatah lagi kulinari hehehhe baik punya alasan.... menunya??? kembung kecik goreng berkicap, goreng biasa (utk ank2 yg tak berapa nk pedas) kobis n soun goreng n tauhu goreng... tauhu tinggal seketoi je sbb dah dibelasah awal2 sementara tunggu eden masak.... tauhu cicah kicap je... pon sodappppppp..... konsep masakan goreng hahahhaha... tak sesuai utk org berdiet tak giteww MR???

1 comment:

makcikrehan said...

sohun goreng + kubis + tauhu tu menarik la kerul. aku suka soya dan keluarganya. goreng pon, tapi bubuh minyak sikit, pastu letak kuah byk sikit jadi cam sup gak kan.. ok lah tu. nanti aku nk try lah...simple2 jer kan,... aku dh lama tak masak sejak kiptiyah nan hado. heheheh