Tuesday, September 21, 2010

gigil2 sebelum raya

ada org sebelum raya gigil2 nak buat kuih raya la, buat or beli baju raya la... n so on... tapi eden lain dari yang lain... eden gigil2 membuat keras tangan dan hasil nya adalah seperti di bawah... sila puji... dgn ayat2 yg paling manis lagi menenangkan jiwa... tapi kalau u all kutuk pun.. sudah terlewat... segalanya sudah berlaku hahahahhaha....
nampak bakul nie je mesti ekau2 semua dh boleh agakkan...


seawal pagi.. k.cho menawarkan diri utk memperagakan hasil bakul yg sudah dipakaikan skirt...


tidak ketinggalan sicilik ini juga ... 


longgokan bunga dulang yg berjaya disiapkan dibulan puasa...


contoh... bunga dulang diperagakan bersama bakul... cantik n exclusif bukan ( wajib setuju... kalau takkkkkkkkkkkk.. eh tapi kan dh kata tadi.. benda dh jadi.. hihihi)


hasilnya... hasil keras tgn eden n my sis, .my niece n my nephew... gambar tak jelaskan... kena cari DSLR sebiji nie... nampak tak frame atas katil tue??? itu adalah wang hantaran.. bukan mas kawin... berdebar tau...


org lain sangkar burung.. eden pun nak juga ada sangkar burung.. walaupun kecikkkkkkkk  seronoknya kalau betul2 jumpa peti harta karun n dlmnya berisi DINAR EMAS

semua hantaran n persiapan ini dibuat utk..........



antara kejadian yg mencemaskan sepanjang persiapan majlis adalah....


tau tak apa xtvt diatas??? siap ada site engineer lagi supervise the xtvt... xtvt menyelamatkan telur2 kenduri yg belum direbus... telur2 nie tlh jatuh akibat hujan yg sgt lebat langsung pecah n retak.... cemas bukan... hasil siasatan hampir 100 biji telur tidak dpt diselamatkan.... isk isk isk...

apa2pun..... THIS N3 DEDICATED TO.....


Amir & Azian

SELAMAT PENGANTIN BARU & BERBAHAGIA KE HUJUNG NYAWA & DIKURNIAKAN ZURIAT YG RAMAI >>(mesti berdebar baca part nie.. kettle n flask dah ada... bakul susu je x de lagi tapi leh guna bakul hantaran....hahahhaha) SERTA SOLEH & SOLEHAH

sekian.....



4 comments:

makcikrehan said...

wahh...skill blogging semakin mantop! skill menggubah jugak semakin upgrade.

ni adik ko ker adik jaha yang kawin nih? kerrr.. jaha yang kawin lagi? wahahahahaha...

tak tahan tengok site engineer pakai safety helmet nk nyelamatkan tulur. kekekekeke...

Me said...

yang kawin adalah ANAK SAUDARA eden.. a.k.a ank menakan a.k.a nephew...

k.yg said...

kah2..klakar pn ada,cmas pn ada..wateva pn alhmdulillah sume da slamat wlpn last minute preparation, btl x interior designer?? Bunga dulang y sgt cantik smpi k.yg x p'caya e2 hasil kreativiti m.nik.
B'tuah ktorg dpt m.cik y cmni..x b'kira,pendek kata sgup b'hmpas pulas utk ank2 sdara..May ALLAH rewards u my dear auntie :)
Ha2..so blh la mula buat prep. tuk ur niece plak..bkn pe riso on d'sport cm along gak

M said...

Hahaha... terharu dan senyum sendiri apabila membaca blog m.nik niii.. Ucapan terima kasih yang tidak terhingga diucapkan daripada pengantin buat M.nik dan sekeluarga... X dapat diluahkan dengan kata-kata dan rasa terharu bila membaca semua ini...