Monday, September 6, 2010

Surat terbuka untuk MR

salam...

kehadapan MR,

sebagaimana yg mr sedia maklum.. buruh kasar atau maid yg kita order telah selamat sampai.. tiada sebarang mabuk laut dikesan.. pasti mr tgh gigil2kan nak tengok wajah maid itu... n gigil2 juga utk mencampakkan adunan kedalam nya.... jadi silalah mr meroyan dgn gambar2 indah di bawah ini.....
hehehe.... amacam??? ada debaran??? 1 ekau punya... 1 eden punyo...

kotak didalam kotak kekdahnya... mesti MR dh meroyan2 dah nie

jeng... jeng...jeng.... sila bawa bertenang ye...


BM450 uolssssss beserta buku ... mantap tak??? ini dari depan ye MR

kalau dari atas rupannya mcm nie...

ada hensem?? menarik tertarik kau mmg deboommmm... hitam bersinar.. sgt simple & elegant bukan???sesuai dgn konsep dapur eden.... MR pasti tak sabar2 nak menekan2 button kat atas tue kan memberi arahan...

MR ekau kena gigil2 lama lagi lah ek sbb ekau hanya boleh menatap wajah buruh kasar ekau ini kalau ekau beraya di rumah cek lala tak gitu????

SEKIAN....
p/s ekau punya kotak eden tak bukok pun... yg kat atas tue gambo BM eden.. nanti ekau tayang buruh BM450 ekau pulok kat sini ye... adakah sama atau BERBEDA????? eden akan mula mengkaji cekadak nie lps eden balik dr cuti raya... skang ada benda lain yg perlu eden gigil-gigilkan....


2 comments:

makcikrehan said...

huwaaaa... tak sabonya aku nak memeluk kamu wahai BM yang hemsem!
tima kasih yang tak terhingga utk kerul dan abang kerul dan kawan abg kerul dan jugak pilot kapal laut tu kerana telah merealisasikan impian saya. hahahha.. tetiba buat ucapan ala2 menang awrd plak. heheheh. i lap u kerul!

z said...

jgn lupa, balik ni nak merasa roti pelbagai spt roti jala, roti bom, roti tosai, roti canai dll yg seumpamanya menggunakan maid yg diimport itu. roti2 lain tak mau, dah biasa kat sini...