Monday, April 5, 2010

Face keep Changing

tak de idea so letak je la perubahan wajah anak2 eden sejak dari lahir hingga kini.. 

Nama Saya Ilham Wafiyah.. 1 bulan



1 tahun.. my 1st birthday present from ummi n ayah



tadaaa...



2 tahun




Masih 2 tahun gigi dah byk tapi rambut masih pendek




2 tahun 4 bulan... makan aiskrim as reward sbb berjaya past urine kat toilet... bukan senang tau dpt mkn aiskrim sbb x nak gigi rosak ... so mulai saat nie dah diapers free.. cuma bila nak BOT BOT (berak) saya akn ambil diaper utk pakai sbb saya geli nak cangkung atau duduk kat toilet bowl tue... hehhehe ...  so mencah amacam?? ada berani??


2 tahun 10 bulan... setelah beberapa bulan saya berjaya bot bot di toilet dan fully diapers free dan inilah hasilnya basikalll... 


3 tahun...sejak dicukur botak masa baru lahir dulu.. ini le pertama kali rambut saya dipotong.... my 1st experience nie... ummi n ayah selalu kata rambut saya sgt lambat pjg mcm ummi..... dan hasilnya seperti dibawah....


 
rambut baru saya bersama ayah..


mulut saya  kembung sbb mkn cekodok ummi yg besar.. saya sumbat sebiji terus masuk dlm mulut.. tgh berusaha utk kunyah..


4 tahun... saya teringin nak dibedung macam adik xara saya.. so ummipun bedung saya guna selimut adik.. selimut nie m.cho yg jahitkan..


saya bersama ummi di jamuan raya ofis ummi



terkini... umur saya 5 tahun ... tersengih sbb menang acara bawa belon berair.. thanks ummi for coming... ceewahh

bawah nie adik xara nyer version..




Baru bbrp jam dilahirkan



k.cho tumpang kelambu adik boleh??




umur saya beberapa hari..


saya telah dicukurkan



bergaya dgn topi nak cover x de rambut...


rambut tumbuh tercacak.. kepit rambut kecik digayakan



rambut semakin pjg sehingga menutup mata...

terkini... 1 tahun 4 bulan.. rambut semakin panjang..
ketara tak perubahan wajah saya dan k.cho saya??? by the way... my name is Ilham Xara


No comments: