Thursday, November 25, 2010

All in 1

Aloha.......

bukan takat bersawang dah blog eden nie.... ta*k cicak apa semua penuh..... berpesta cicak mkn labah2 yang wujud....
eden kekeringan idea nak update sebenarnya.....

pssst... pssst... psst.... meh sini eden nak bagi tau..... xtvt sepjgn minggu lepas....


 dua beradik dgn sepupu mereka di pagi aidil adha... tilam baby menjadi mangsa....

 mlm aidil adha..... majlis naik buai (nama modennya n org kota metropolitan panggil majlis BERENDOI yang mana endoinya pun moden sesuai dgn namanya...) kat kg eden mmg namany naik buai... buainya pun mmg mcm tue buat sendiri kekdahnya lps tue hias le ikut suko hati..... dlm majlis nie ibu baby bukan lah menjadi tumpuan ala2 era pajira buat majlis berendoi anknya..... kumpulan marhaban juga adalah jemaah2 surau2 terdekat... (surau sebelah rumah, surau baroh... n masjid kottt) 
lalu marhaban lah merekaaaaaa dgn jayanya.......
eden mula dok suspect baby akn panik n nangis2 dengar suara macho jemaah surau..... tapi rupa2nyaaaa baby elok jee... di alam mimpi......... bukti?????? tengok ni tengok nie.... siap pegang duit hokeyyyyy.... LENA DIULIT DUITTTTT 

 mmg adatnya... majlis naik buai nie... jemaah yg dtg n org yg dtg akn bagi duit kat baby yg tgh baring dlm buai tue mcm gambar no 2 tadi... bila eden tengok2 kan gambar nie.... rasa nak bg soklan plak... soklannya berbunyi begini.....
dimanakah leher baby ini????? hahahhahahah.... sangat boolat lagi tembam... pipi yang amat labuh... nak tengok leher kena selak pipi hahahhaha maafkan auntie mu yang jelita ini ye amzarrr... sesungguhnya apa yg auntie mu katakan ini adalah benar2 belaka tiada yg tipu melainkan benar hahahahhahahah......

 ini eden kenalkan akak kepada baby.... perlukah senyum sehingga mata tersepet begitu???apa... barangkali sikakak ini ingat duit itu miliknya??? tidak... zaman mu sudah berlalu ye... itu semua milik adik mu... senyumla selebar n sesepet mana pun... duit itu tetap bukan milikmu .... hehehhehehe  
 eh... sudah pjg n3 ini... ingat nak buat all in 1... tak jadi la.... 
adiosssss....

4 comments:

Ana Suzana said...

geram sungguh dgn baby tu laaa

Me said...

kalau begitu.. sudah masanya ana menambah anak ... hehehhe

Dkarpin27 said...

naik boyan ni boleh nambah pendapatan gak yer....hehehe

z said...

nasib baik tak ghoboh atau putuih tali boyan..