Monday, October 4, 2010

dari dapur eden (DDE)

eceh ceh... org lain ltk gambar makanan eden pun nak juga.... sabtu lepas seawal subuh eden dh berexercise di dapur eden bertiang merah itu..  hasilnya terjadila benda dibawah ini...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
(jadi 1 muzik plak bunyi eden menekan enter n shift bebyk kali)
*
*
*
*
*

 mee rebus udang (sila abaikan hiasan n segala bentuk taburan condiments yg sgt tak berseni itu.. yg penting rasa..hehehhe) .... sangat sedap lagi heavennn.. so ini lah hasil exercise eden pagi tue.... peluh pun kuar, perut pun kenyang.. tenaga pun dapat... so kesimpulannya... dari exercise itu.. tiada lemak yg berjaya disingkirkan hahhahahah actually eden masak caramel telur juga utk majlis aidilfitri tempat eden.. tapi gambar lupa nak snap.. dah letak kat meja hidangan bari ingat... malu plak nak p snap dedepan org plak.. ok la... xtvt meroti masih belum bermula
kalau kuat semangat dlm minggu nie akan ku meroti... lama sgt dh rasanya BM eden tue jadi tetamu kat rumah eden.... dh sampai masanya BM tue menjalakan kerja2 masak masak nie..

adios!!





 


  

2 comments:

makcikrehan said...

sesungguhnya mee tersebut sungguh menggiurkan! sila beri resepi. minggu depan aku rekuest roti pintal pulak ekk....

k.yg said...

laparnye tgk mee 2..nk wt bsness roti ke?
ok m.nik practice dulu,da teror nnt k.yg dtg sane jd pmbntu..tp time cuti la